Saturday, October 24, 2015

Hii :)
hari hari yang agak sibuk berlalu dan bakal berlalu..
jadinya cakap nak update selalu tapi tak terupdate juga.
what a hetic weeks.
nak siapkan macam macam tapi tak tersiap.
haih mamang tak boleh pakai .hihi *sorry
oh ya.. convocation day tak berapa hari dahh. hehehe..
"congratulation and jubilation i want the world to know i'm happy as can beeeee"
nyanyi gaya lagu cliff Richard kau. muahahahaha
sangatlah excited em em. tapi risau pun ada.
dah lah tak tau benda selambe tak pegi raptai.
nanti terketo sorang2 atas tu camana.
ohh tolong lah. jangan buat perangai kang memalukan pulak.
hahahha ohh bencinya
btw wish me luck! XOXO

dan dann.. lepas konvo dah boleh urus visa (patutnya dah siap tapi hahahaha )
kita dahulukan apa yang didepan dulu. kejap ja kan uruskan visa? hihi byebye

2 comments: