Thursday, October 08, 2015

Harris J ?

Hai..
Harris J? maigaddd! harris J kot..

geeeez.. apa pandang2 saya.   *nehh

Dihujani harris j di timeline twitter yaw! terfall in love jap dengan suara ala ala justin bieber tu.
magossh. tapi ni islamic version beeb! dah lah aku pernah jadi belieber dulu. dulu lahh. Zaman tok nadok dulu.. hok mana belieber tegaq nu nah lah boleh dah bertukaq arah. takdak lah yang tersasar dengan maksud yang tah papa tu. aduu. pagi petang gua pun dihujani suara harris j. 
pergghhh pengakuan berani mati ah.
aku suka ter fall in love jap dengan suara dia * love eye emoji*
kihkihkih

tapi adik adik kot kau.
kang orang tanya krash kau umoq berapa?
umoq 17 ha marah marahh~! 
hahahahah aiyo lepas satu satu.
ingat lagi pernah fenomena dengan nama hamood. hahahaahha
tipu lah mana2 tak penah dengaq lagu dia yang dok "laa laaa laaaaaa" tu kann?
even budak kecik 5 tahun pun dok nyanyi lagu bahasa arab. tak ka heran.. hang dulu darjah 4-5 pun nak cakap bahasa arab gagap. tapi puak ni. nyanyi siap slang arab fiau fiau kot. dasar budak budak, kang besaq ni tak reti baca quran ni memang jaga! . aku puk sorang sorang. 
*aih nak cakap pasal harris j termasuk pasal hamood pulek . hee. 

balik pasal harris J.. awww..
meh sini meh.. meh dengaq lagu mehh,
ni antara yang aku suka lah...sebab maksud kena dengan situasi aku.. aku suka... selebih nyaa suka juga. tapi taknak tarok sini..
p cari sendiri ah youtube sana ada. kahkhakhak

 Promise//Harris J 

You are my life // Harris J 


Suka aku kejap ja ni. ni haa dengaq tetiap hari kang bosan tak dengaq dah lah.
hahahahaha okay itu saja peace yaw! harris j k l m o p q r s t u v w x y z..
*clappp *clappp byee. hihihi . 

No comments:

Post a Comment