Friday, October 02, 2015

Cermin Hati

Tak banyak beza dia dan aku.
rupa : dia manis (manis dia aku suka) berlawanan aku
perwatakan : yang beza mungkin dia sedikit garang aku lebihnya garang.
tapi pandang dia aku nampak cerminan aku.
banyak sama aku dan dia.
sekali dia mengadu tentang kehidupan.
seakan sama dan mirip jalan ceritanya.
keluarganya orang hebat hebat.
bercakap tentang tuhan tersentuh hati.
dimata aku kami serupa.
apa yang dilalui nya dia, aku juga pernah lalui.
masalah keliling pingang , aku juga pernah rasa yang sama dahulu.
dia mengadukan benda yang sama.
aku tak pandai nak nasihatkan apa sebab aku pun sama..
cuma kata kata semangat yang nak aku dengar saat aku jatuh dulunya..aku katakan pada dia.
terima kasih atas soalan yang kadang nya umpama aku bercakap depan cermin.
sekali aku balas apa yang dia soalkan terasa aku menjawab apa yang terbuku dalam hati 
cermin betul^^


p/s : Fighting nusai fightingg~!!










No comments:

Post a Comment