Tuesday, March 24, 2015

Motif?


Maaf menduakan kau ya wahai blog .. sekali lagi ku kurangkan bercerita.ya mungkin dulu sekerap-kerapnya. mungkin sekarang tak banyak cerita. simpan pendam itu lebih berharga mungkin. tak perlu semua benda nak diheboh bukan semua manusia suka. Terfikir blog aku aku punya suka. ikut suka aku apa saja nak ku heboh. HAHAHA tergelak saja besar hati menangis. Jujur tak pandai aku buat orang turut simpati, tapi sebenarnya hati aku juga menangis rindu. Menduakan kau sakit juga hati, tak dapat nak luah apa yang disimpan, takpa nanti kan ku ceritakan Hari-hari yang dapat buat kau tersenyum simpul seorang.. kerana aku yakin kau turut gembira saat aku juga gembira.*apa macam kalau blog senyum haha. kbai





frankly speaking ya bila sesuatu nak dilontarkan..tetapi.kerengkongg pula disumbat air sabun. telan pelahan turun segala kata..perit . kerongkong itu sakit...gila itulah perumpamaan cinta aku dan kau wahai siblog.. awww peritnya untuk menjadi seorang SAYA..melugai kepala untuk itu. cuba lari jauh.namun kaki pendek mungkin tersembam eh dah pun tersembam,, sakit. sakit jugak lagi hati. ohya. pada yang berbesar hati yang tadah tilam saataku #jatuhhampirmati itu. terima kasih untuk menjadi dipihak aku. Yang pelik itu hanya aku kerana hanya aku yang merasa perit..



Penat bukan membaca,


ya yang penat itu aku. penat menelan kata-kata sendiri. dibuka mulut pecah bibir.Diam kerana diam ku kau bahagia. si blog yang kacak.. terima kasih mendengar setiap luahan, carutan,.terima kasih untuk menjadi pendengar. terima kasih untuk sentiasa ada saat duka dan gembira. Kadang terfikir juga, andai kau seorang Lelaki. ku pinangkan kau untuk menjadi suami ku, tak banyak bunyi. apa yang di kata , kau dengarkan saja mulut ini celoteh. rindu kau.. tak apalah mungkin kita berjodoh didunia lain(azam taknak kalah) :O



Berangan, kononnya mimpi sampai bintang.. tak sangka tengah terlentang kahkah. kbai.. makin lama mengarut makin kelaut aku rasa. ada aku kisah kau kisah? hahaha eh. pahal melaut gila ni. tah apa motif. blog aku ikut suka aku. *kisah pulak kan, ehhh tak boleh berhenti pulak menaip. tangan laju konon.. kononyaa..  Pui :P

#Posttakdakmotif
#yangmengarutakubukankau





Wednesday, March 18, 2015

Ya dan tidak


rasa dekat
makin kuat rasa hati,
mungkin ya
mungkin tidak

tak apa
andai ya
aku terima
andai tidak
aku perlu terima

siapa aku,
mahu tolak qada' qadar

andai ya permudahkan aku.
Allahumma aamin.
Allahumma aamin.