Tuesday, January 27, 2015

Sejuta Sayang

hewhewhew..

Hai..
Sedar tak anda, ramai yang sayang kita? muahahaha LOL soalan  ..Perasan tak lately bersepah status kau curang aku aku curang kau, kau tingal aku aku tingal engkau, kau cerai aku aku cerai kau? *lagi apa? k macam-macam lagi lah. Lepas satu-satu naik dekat home tu.. Kita baca jer. *winkwink (; "Eh sekarang musim cerai berai kee?" muahaha terasa ha hambik lah. kahkah bergurau sajee. Bersimpati saya tengok hadik-hadik hakak-hakak. 

Ada pula yang jenis "Apa!! , Taknak dengan haku?k fine aku bunuh diri" oloh adik kakak.. Apa pasal laa macam tu..Dah lama hidup ke nak mati-mati ni. Seriau saya cakap mati-mati ni *takut oi amalan tak banyak .. Nak hitung apa. Mati bunuh diri? Neraka dekk.. haa. taktau lah apa tujuan engkau hupdate bunuh-bunuh tuu.. Kau nak raih simpati dengan si dia? dia langsung tak kisah beb~ 

 Contoh hilang sorang dah takda yang lain --'
Be strong dan teruskan lah hidup..Ramai lagi apa yang sayang kita.. Satu kau hilang beribu sayang kau. tak caya tanya Mak Ayah. sayang kau ke tak? kalau dia cakap tak sayang patut lah kau mati. k melawak. muahahaa. bergurau wey.. tak laa. Mak ayah mana tak sayang anak, ye idok? . kekeke, Tapi percaya laah. Dalam berjuta beribu manusia. takkan tak da yang sayang kan hengkoo?

Sudah-sudah lah sedih tu. Lama-lama kau sedih, takda pun yang simpati *kang ada pulak mulut busuk yang cakap "PADAN MUKA KAU KENA TINGGAL, SAPA SURUH KAPEL, SAPA SURUH KAU KAHWIN , Dengan si tua tu pulak, dengan si muka pecah pun kau nak!!". Mesti benci gila mulut busuk ni kan?Ramai pulak mulut-mulut tu.. Sooo baik kau Muveeon aje. Tak payah stress..We don't need wings to fly lah gegel. ramai lagi yang tunggu kau tuuu. Tak caya cuba tengok ceermin. Dah dah g bersiap lekas. Kasi cantik-cantik.. kekeke 

 Hidup  ni tak lama,buat apa kita bersedih. :)
#sambungKerja

No comments:

Post a Comment