Thursday, October 30, 2014

Manusia menyalak.

Kata orang dengar benda menyalak,
Kita diam..
Jangan sama menyalak .
Macam jugak melawan si anjing menyalak..
Tak guna..

Okay, sekarang aku diam. Harap kau diam.

Friday, October 17, 2014

Walking to the rubbish

and now..
people getting weird , same goes to u..
and i'm start hating u.
 
donchu know...
i'm tried to gave u a second change.
but why people keep blame me ?????
ekhemm.. did i do wrong? 
don't them know u the one who made us become like this..

please don't come..
now and forever we done with it. so its all..



Sunday, October 12, 2014

Kau dengan perasaan kau.

Mana perasaan aku..
Jujur aku dah penat ..
Banyak aku mengalah untuk kau.
Kau tak pernah nampak.
Apa kau buta? ..
Sakit hati aku tak penah kau kisah.
Apa yang kau kisah,
Kau dengan perasaan kau.
Perasaan kau aku yang jaga.
Hati kau semua aku yang jaga.
Memang aku yang jaga.
Semua aku yang jaga.
Habis perasaan aku siapa nak jaga??
Sekarang biar semua tentang kau aku yang jaga.
Sakit aku sekali pun, luka sebesar penumbok sekali .. Aku takkan bersuara..
Ya aku diam. Kau pelik.
Apa bila aku bersuara kau mahu ubati?
Dan aku tahu kau takkan ubati.
Sudah lah. Biar sekali ini aku diam ..
Biar hati kau aku jaga.
Aku dah hilang rasa untuk kau. Aku dah buang semua. Perasaan marah, perasaan sakit aku dah hilang. Aku dah mangli.. Biar kau dengan perasaan kau. Aku tak ganggu..