Saturday, February 02, 2013

Sembang2 Sabtu :)


Assalamualikummm.. *jawab jawab,tak jawab dosa, ngee~


Semakin hari semakin matang,
hope jugak semakin hari semakin sayang! cey!! tiba2 ja kan. :'| *tangan di bahu mata keatas. 
okey2! serius serius rindu nak hupdate blog berabuk ni..rindu gila2! *hentak pala kat dinding 
hohoho! serius rindu nak blog walking. rindu nak komen2 rindu nak macam2 lagi! rindu rindu rinduuu! huwaaaaaaaaaaaaaaa!!
*emosi tak setabil ka apa? :p hmm.. memang. kahkahkhahkk.
okey macam bosan ja.. -..-'

krik kriikk krikkk~

ehem ehmm~ testing2. okey tangan teketaq2 nak taip tapi dalam kepala cepat ja lesap benda yang nak taip tu -.-' macam ni la yang aku dok lalui sebelum ni. hahaha. elok depan lappy ja aku lupa. elok lupa ja depan lappy~! ehh~! hahahah.

tak lama lagi nak raya cina ! (cina yang nak raya aku yang syok lebih) hahah.yeayy! tak sabaq nak balik penang. hiii~ sayonara kelate buat 10 minggu  hari!! tamau mai dah .. nak balik ! horeyy!! hahah.*tak sabaq weaa! ^_^V

sebelum balik esaimen semua nak perabih time cuti nak cuti sungguh2. huu! heaven kalau tanpa eseimen, project semua tu kan? :) ni pon dah beres bnyak keja dah cuma ado certain tak siap lagi. okey kena siapkan...huhuh. sabaq sat untuk 2 tahun lagi. mak ada cakap jangan mengalah sebelum berjuang!  InsyaAllah ~hukuhukk~ :) chaiyok chaiyok piqah!


*nah setempek! bosan hari sabtu macam ni. hohohoh~
bila study ada ja la nak buat. Hahah~ bergambaq sat :) ambik! 


 penah aku putus asa gila2 nak bljaq kat sini.Tapi ada sorang ni dia cakap kat aku

"Masuk sini belajaq bagi habih dah habih grad sama2. Jangan dok belajaq sekerat jalan, berenti dah tu dok bila sambung belajaq dok lalu benda serupa jugak, semua tempat serupa ja."


 panjang lagi dia cakap. okey!aku kena kuat! belajaq kat sini sat ja lagi. Thank youuu sebab banyak ajaq aku macam3 ajaq jadi kuat ajaq aku teriak (menagis) ajaq aku gelak, ajaq aku sabaq! huu. thank. smua tu buat aku lagi sayang hang sangat. rasa betuah kenai hang. Hope kita sampai syurga sama2. :')*eh! sedih tiba2. 

okeh!tu jah~ conclusi. belajaq elok2. nanti Mara tak kena bayaq. Hahah! :)
okeyy! daAa~ sekadar potpetpotpet hari sabtu. hihiii~ nak sambung tengok esaimen sat . Rajin2 la tekan Nuffnag tu. hee^^ assalamualikum. :)

By : Syafiqah Othman

2 comments: