Wednesday, November 28, 2012

Mayat dalam locker..

         

              Pagi tu baru sampai Asrama setelah sebulan cuti, balik kolej dengan hati berat sangat-sangat. Biasa la, mood cuti masih ada lagi . Sampai dalam pukul 5 pagi. serius mengantok teramat. terus letak kepala atas bantal . memang nak terus terlelap. masa tu memang ada smell someting. Busuk okey!tapi mata lagi malas nak bukak..

Bangun pukul 11.00 pagi. serius penat sangat. so bangun lambat laa. Bangun2 tu siap2 nak keluaq pi KB MALL. okei aku semangat siap2 semua. Barang langsung tak kemas lagi. sebab aku lapaq gila. semua keja aku letak tepi. aku dok kira nak pi makan ja dulu.

Aku pi KB dengan kawan aku. okei kami pi dua orang jaa. tudiaaaa... tak tau pasai pa dok bau busuk ja dari tadi. bau tu tak hilang macam pagi tadi.Sama sejibikkk bau tu. tak pa kami pi beli barang2 untuk asrama and bekalan nak makan. beli banyak sangat2 kawan aku jadi mangsa. hehe3~ 

dalam pukui berapa tah sampai asrama. haritu cepat sangat malam. aku tak tau pasai apa. Masuk bilik. mandi2 semua. tiba2 tergerak hati nak tengok 1 loker yang berkunci  tu sebab macam busuk mai dari situ ja. aku pon pi la pelan2 . seriau jugak tapi perasaan nak tau tu lagi banyak. tengok tepi locker tu macam celah2 tu ada bekas macam ayaq dah kering kele kelabu2. tengok locker tu tak berkunci pon. cuma di selak ja.

Makin dekat makin busuk! gila gila busuk. seriuss tak tau bangkai apa yang bau busuk sangat ni. nak tau sangat2 apa dalam tu . terus aku cepat bukak locker tu. Ahhhhhhhhhhhh!!!!!
 aku nampak mayat manusia dalam tu. aku nak lari tapi kaki tak boleh nak langkah. lagi takut benda tu macam dok pegang tangan aku dok panggil nama aku .aku cuba nak lepas tapi tak boleh. :(




tiba2 ada orang tampaq pipi aku. aku terjaga! baru aku sedaq aku sebenarnya mimpi ngeri.gilaa! takut sangat2.. kakak aku yang pegang tangan aku. dia cakap dia terjaga sebab aku teriak. hahahaha. bongek sangat .Ni la sebab dok pikiaq tak mau balik kolej sangat sampai mimpi ngeri malam tadi. huhuh.. serius mimpi malam tadi macam betoi2 real! :'( sedih sangat cuti dah nak habiiih.. daftar 9/12.. tak sanggup  nak jejak kaki kat sana. :') hmm.. 

hangpa pernah dak mimpi buruk macam ni?? -.-'


By: Syafiqah Binti Othman


8 comments:

  1. ingatkan betoi lah tadi..ropenyer...mimpii ke..

    ReplyDelete
  2. wahh mimpi?kuat ingtn ye smpi leh wat entri..hehe..lau yaya..fuhh...xingt den..mpi bnyk..kejap ade kt london,kejap ade kt UK..hahahahha ^o^ ;p

    ReplyDelete
  3. tu la org tua2 kata before tido basuh kaki.. kan dh mimpi yg bukan2.. hehe..

    ReplyDelete
  4. penah jugak yana mimpi, smpi kena kejar dgn hntu..dlm shpg mall pulak tu..haha..lawak je..hehe

    ReplyDelete
  5. Mimpi rupanya.. Ingatkan betul2.. Hee..

    P/s: Lama menghilang. Rindu nak blogwalking :D hehe

    ReplyDelete

  6. kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
    semoga bisa jadi semangat
    Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT.Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
    ditunggu kunjungan baliknya yaa :)

    ReplyDelete

  7. kunjungan gan,bagi - bagi motivasi
    semoga bisa jadi semangat
    Hal mudah akan terasa sulit jika yg pertama dipikirkan adalah kata SULIT.Yakinlah bahwa kita memiliki kemampuan dan kekuatan.
    ditunggu kunjungan baliknya yaa :)

    ReplyDelete