Friday, June 08, 2012

Jangan menangis tau.... ╥﹏╥

ASSALAMUALIKUM~
Setelah beberapa bulan aku dok rumah..
akhirnya InsyaAllah esok aku melanjutkan pelajaran ke KOLEJ TEKNOLOGI DARULNAIM,..
mesti lepas ni aku dah jarang online.. update blog mesti la lagi jarang.. 
tapi kalau ada kesempatan boleh la update2...
doa2 lah supaya mudah ja nak online bagai ni..
tapi pesan mak ayah suruh study elok2.
niat untuk study sana tu kena betul.. Niat kerana ALLAH..
dah tu HUBUNGAN DENGAN ALLAH (HDA) juga kena jaga..
kalau tak jaga tersesat kita. 
*bukan tersesat jalan tapi tersesat akhidah ..
oh..teringin sungguh nak jadi top student. kahkahkah! *okey jangan gelak lebih2. 
aku memerlukan doa kalian.. :')  
sudilah tadah tangan setiap waktu solat mendoakan untuk kesejahteraan ku di negeri orang .. 
hehehe3.. lebih2 kan budak ni? tapi memang betul aku nak hampa semua tolong doakan aku..
Almaklum laaa.. DOA ITU SENJATA MUKMIN...
sorang yang hampa tolong doakan 10 insyaAllah akan mendoakan hampa.. hee..
okey la tu ja kot nak cakap2 kali ni.. 
buat bengit ja telinga orang baca. *1.2.3. BUUUUU bajet ada orang baca latu..
apa pon hampa nak buat buat la.HAHA3. ..nak berenti tulis dah ni..
lagi pon kalau bising2 sangat bukan ada nak dengaq kannn?
okey semua kawan2 yang rajin blogwalking dengan aku..
kawan2 yang rajin jenguk menjeguk blog usang ni..
kawan2 yang setia berbalas comment dengan aku..
dan tak lupa jugak dengan follower2..
thank semua aku hargai sangat ..
rajin2 jenguk la  blog ni lagi.. 
ada kesempatan aku balas kunjungan hampa walau tak boleh nak update.. 
sebenarnya nak cakap banyak lagi tapi cukup lak kot.
esok pagi iaitu hari sabtu bersamaan 9.7.2012 iasyaAllah aku betolak ke Kelantan ..
doakan supaya aku sampai dengan selamat tau..
okey..papai.. :) jangan menangis tauu.. hehehe3
sayang hampa sangat2! *nah bagi love banyak2! ♥♥♥♥♥♥


By :Syafiqah Othman. 

11 comments:

  1. Belajar elok2 yee.. Ingat pesan mak ayah.. Tetapkan niat belajar kerana Allah swt.. Good Luck.. :)

    ReplyDelete
  2. Belajar rajin2 Piqah :D Goodluck . ^_^

    ReplyDelete
  3. jgn nk sedih2 lak.. bukannye g mane pon kan.. g tuntut ilmu gak.. gud luck for ur study k :)

    ReplyDelete
  4. @Fiza Suhaimi : kak fiza .. insyaAllah terimakasih naa.. :) heheh...

    ReplyDelete
  5. @Sally Yatiey : terima kasih sally.. :) doakan piqah tau..

    ReplyDelete
  6. @ Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine : ya la.dok melaysia jugak ni.heheh.thank you naa. :) jgan lupa doakan piqah..

    ReplyDelete
  7. adoiii,baru nk kenai2 piqah dah nk pegi jgn lupa kak yer..piqahh..study rajin2 :)

    ReplyDelete
  8. piqah, study leklok yer.. ada masa bole bW lagi ^^

    ReplyDelete
  9. sye doakan awk berjaye dunia akhirat... hehee :)

    ReplyDelete
  10. Tahniah dapat masuk Kolej Terbaik Dunia (ktd). huhu.

    may Allah bless u alwayss ;)

    ReplyDelete
  11. Anna AlthafunnisaAugust 6, 2012 at 1:35 PM

    piqah ! aha ! rinduu piqah sgt2 hee rindunya ! heee <3

    ReplyDelete