Saturday, June 30, 2012

Hujan Emas Di Negeri Orang Hujan Batu Di Negeri Sendiri MaAa~

Salam semuaaa..
harap sihat2 sokmo la gayanyaa. 
hampir sebulan sudah aku tak update blog.hari ni baru dapat nak update blog sebabnya aku balik penang sekarang ni..hehehe.. saja balik rumah.cuti 4 hari.
minggu pertama tu mamang  rasa macam tak best sangat2..
tapi Alhamdulillah ada kawan2 ,gembira la sikit bila ada depa. :')
*thanx weh!insyaAllah 3 tahun kita dok kelate sama2 tau!!heee. 
lama2 dah biasa dah cara hidup kat sana.
serius time nak beli makan aku malu nak cakap.
hahahah!! 
yalahh.. kita mintak ayaq limau ais tiba2 orang kedai tu cakap. "singa beng 1!!" 
dalam hati apa singa2 pulak ni.. aku nak limau aiss!!!..
pastu baru la aku tau singa beng tu limau nipis.jenuh aku gelak kuat kat kedai tu..
memang banyak la benda lawak jadi time kat sana..
banyangkan anak penang pi dok kelate. serius tak paham depa cakap apa. 
hahaha.. lama2 tu dah makin paham laa. 
tak mau cerita banyak2 .ni aku nak selit2 sikit gambaq masa kat sana hari tu. :)
 

haaa...cuba cari mana aku.hahahah!
gambaq ni time pi pantai kat bachok..tah nama apa pantai ni aku pon tak tau.
tapi cantik sangat2. ayaq dia cantik. best tengok .
tapi sayang tak sempat nak mandi. aktiviti full hari tu..
dapat main2 sikit pon jadi la. :'( 

gambaq2 bawah ni pulak sepanjang 2 minggu kami ada riadah setiap petang lepas kelas.
serius penat la ..
setiap petang pukul 5 hingga malam baru balik hostel..
kami bersukan kat ILP. best o tempat dia.hhaha. 
kebanyakan kawan2 aku semua malas nak main termasuk aku,,
hahahah..
aktiviti kami hanya duduk tepi sorak2 untuk pemain dan bargambaq. hahha..aci kan??.
c(:
nikmat tengok orang main tapi aku sendiri malas nak main.hahaha

 
 
 
 
 
serius Awan petang tu cantik.. macam nak hujan tapi tengok2 tak hujan setitik pon..
baru nak syok boleh mandi hujan.
HAHAAH!

*ni farihah.dia baik oo! 

tengok2 sambil main tab, hahah3
*gambaq ni hari lain pulak.saja tak bawak seluar sukan. :) 
alasan tak mau main. haha

*ni pon hari lain jugak kawan2 lepas main badminton.
okey. aku tak main apa2 .hehe.. :) 

*sebelum mula kelas bergambaq dulu.. heheh
hawa dan ain. :) 

okey laahhh..tu jaa nak share mengeshare dengan hampa2 semua. :) serius best jugak dok negeri orang.
tambah2 lorghat yang berbeza.macam2 pengalaman dapat..
tak rugi okeyy!hahahah


Taman tengku Anis best! dekat ja dengan asrama aku. :) mau pi lagi tempat tu.hee...
walaupun best negeri orang tapi negeri kita sendiri lagi best kann?
I LOVE U PENANG!!!

By :Syafiqah Othman 

5 comments:

  1. penang klate mmg jauh... hee
    beng tu maksud dia sejuk kan... hehee
    try order air nesko beng plak... bhahaa xP

    ReplyDelete
  2. tu laa.mmg jauh~ 8 jam kalau naik bus..
    hahah kebas oo.. :) air neslo beng ka? hahah..

    ReplyDelete
  3. @pay Akhmad : macam mana tu.. hehhe..

    ReplyDelete