Tuesday, March 06, 2012

Tiba2 rasa macam dok kat meksiko =.="

Assalamualikum~
cerita dia hari ni .. awai pagi  semangat nak bukak blog tiba2 bukak blog ada lagu mexciko~
meksiko=mexico
tu dia cemas gila ni haa dah lagu tu bukan main rancak lagi.... 
ketaq takut ada orang hek.
sempat lagi bukak tengok takdak pown benda yang mencurigakan kat blog.
teroih dok buat kalot kat pesbuk~


last2 lepaih habih semua kawan2 blogger dok bincang kat coment tu rupa2 nya..
fibok yang aku sayang tu buat pasai rupanya.
fibok yang aku dok rasa segak habih tu yang keluaq lagu meksiko~
bencinya ..teroih tangan pantas buang fibok..


*tu silap tu..fibok..

hampa ada cadagan dak nak buboh jenih apa pulok untuk chat tu ??? :)
ada cadangan bagi tau yaa.. :) 
bawak raga bawak sement 
lepaih  baca harap koment~

okey ..tu ja nak kongsi..kbai~ assalamualikum~

by: Syafiqah Othman

11 comments:

  1. hahaha. ala2 tango gituu hahahaha

    ReplyDelete
  2. hahahah..tu la trkejut ha dgq lagu cm gtu..:p

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha btw kan awak. nampak nama kita LIKE hahaha

      Delete
    2. hahha.. tu la siap ada coment awk tu~ :p

      Delete
  3. haha.fibox punya pasai rupenyer..xhabis2

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la.. :( geram tu~ Syasya jhan ada kena x ?

      Delete
  4. hehe..ramai gak yg kena camni yea..hehe..guna cbox pn okey..cuma xsecun fibox.

    ReplyDelete
  5. tuu dia eh...sampai mekciko..haha..betoi ka pasal fibox syafiqah? i never experienced it before this..

    ReplyDelete
  6. betoi la .. :0 hari tu ada suruh kawan2 mai blog.. depa tolong bukak mmeng ada lagu tu~

    ReplyDelete
  7. xleh tinggl jejak sini la deq...huhu

    ReplyDelete