Tuesday, March 20, 2012

Boleh tolong doakan saya ? =D

Assalamualikum~
takmau cakap banyak2 dah..
hari ni takdak mood nak karang ayat panjang bejala .
rasa nya semua orang tau kot esok result SPM keluaq esok..
aku pown dah mula tak lalu makan ..
rasa nak muntah pown ada..
benci betoi..
rasa macam nak bagi masa berhenti ja tapi apa boleh buat tu kuasa Allah..
kawan2 semua berpusu2 pi sekolah nak ambik result aku apa kan daya ..
hidup merantau di negeri orang..so tak leh la nak pi.hahah
btw ..hampa2 yang baca ni tolong doa untuk aku sama .
bagi result tu cantik ..
kalau lah tak cantik yang macam aku nak takpa 
aku Redha ja..
Allah tangguhkan kejayaan aku..
aku terima..
seriau boleh dak esok aku senyum gembira macam dulu~ =.="
last kali..aku doakan untuk kawan2 yang nak ambik result esok semoga result anda cantik2 macam tuanya..
heheheheh 
kbai..assalamualikum..


by : Syafiqah Othman



9 comments:

  1. insyaallah,kalu dah memang result bagus itu usaha kamu kan..n_n...gud luck dear..!!

    ReplyDelete
  2. akak doakan adik dapat result yg baik..jgn lupe bgthu akak k :)

    ReplyDelete
  3. hah..kak nyue~ thanx kak.. hee3 insyaAllah..

    ReplyDelete
  4. bereyh ! tobat result gempak pnya ! insya Allah :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah..faiz doa sat.hahha.. :)
      doa2 macam tu la..

      Delete
  5. wish you goodluck !

    pray for me too :D

    ReplyDelete
  6. gud luck buat kamu...
    moga2 result kamu cemerlang

    ReplyDelete
  7. SPM tu sebenarnya baru di hujung kuku...masuk U nanti akn bukak buku baru...for those yg berjaya dlm SPM ramai kecundang bila masuk U...

    Moral of da story, Jgn takut utk mnempuh cabaran akn dtg...tanpa cabaran, minda kita sukar untuk berkembang pesat...hahaha

    ReplyDelete