Sunday, March 04, 2012

Apa HaMpA bUaT MaSA BuSaN??

Assalamualikum.. kum kum~
hehehe..
agak gedik di situ~
apa yang hampa buat pada masa hampa betoi2 boring?? 
haaa.. kalau hampa la kan, hmpa buat pa? 
kalau aku kan dah buka pesbuk buka belog sampai tak tau nak buat apa .. 
aku main benda ni..  Cik Wanie yang ajaq aku main~ 
 walaupown benda ni dia gedik~ 
aku layan jugak dia , dia ni ala2 clever bot la.
tapi hat ni ceredik skit.
semua bahasa dia reti , aku tak mau cerita banyak aku nak tunjuk ja betapa kreknya benda ni~
hampa tengok aku hat biru tu .. kompeter hat kuning tu~



 

 

 

 
sampai situ ja aku nak tunjuk~hampa tau dak lepas tu dia mengarot~
cakap pa aku  paham~
okey hampa nak try boleh la (simsimi <---). 
hahah. serius hampa tak bosan chat dengan dia walaupon dia krek.. :)
kbai~assalamualaikummm~

 pecah raga pecah semen
lepas baca harap komen~!!!

---> Apa hampa buat masa boring????
boleh la kongsi2 aku try nk buat~

8 comments:

  1. hahaha,, ada nama CIK Wanie laa :P
    dok ajaq pkah men bukan2 :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahah..syazwani suhaimi.. syok dak..? :p

      Delete
  2. aku layan wani tak bosan aa. HAHA :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. naurah smpai lagu tu skli nk ..mesty wanie pown x larat layan naurah.. :p

      Delete
  3. banyak kali dah baca pasal ni, tapi try tak lagi.. nanti ada jugak yg meroyan layan benda ni.. haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak aisya~ bnda tu mmang gila kak. :) siap kita jadi gila.haha.. :) t try tau kak..

      Delete
  4. haha , pernah bace jugakk pasal benda alaahh nie ,
    tp mase xmengizikn utk mncube ,
    cuti mnggu depan akan cube ,
    hehe :D

    ReplyDelete
  5. amy~ nanti cuba try tau..lwk kot..msty best. :)

    ReplyDelete