Wednesday, February 01, 2012

Safwan ke Sufian ??!!

Assalamualaikum...
 hampa pernah tengok cerita ni?? ada best tak?? 
*GEMERSIK RINDU  KALBU...
 tah mula2 aku tak suka pown tapi satu rumah dok tengok aku pown dah terikot dah ..
oleh sebab cerita tu lambat sangat aku mula la bukak novel n baca2.
elok dah baca  n tengok gambaq .. aiiii len macam ja .. beza kot dengan cerita..
aku dok bengang sorang2..
dalam dok bengang tu tengok lagi cerita tu kat tv..
aku la paling suka tengok cerita tu. Hari tu  kakak2 aku tak dan nak tengok cerita tu..
pastu depa nak la aku cerita lain kat depa.. *nak tengok kat tonton dah tak dan..
dengan semangat aku cerita ...
sufian buat tu buat ni ....safwan buat tu buat ni....bla bla bla bla..
tiba2 ja muka kakak aku suma lain macam ja..
depa cakap safwan mana?? ada watak baru ka?
teroih aku tak tau hala..
tudia safwan mana pulak aku dok cerita ni?
haruu laa ..aku dok pikiaq sapa ni..???
bukan sekali tu ja aku dok tukaq nama ..... dah banyak kali aku dok tukaq nama..
semua cam bengang  kot..
hhahaha..entah safwan mana aku dok sebut tu ~ =.=" 
mungkin Safwan dan Sufian nak sama kot sebutan dia kan? kan?kan?*angguk la sikit.. :)
okey.. tak pa aku tau post ni membosankan..
papown thanx spa yang sudi baca blog yang bosan ni..:)

By:SyafiqahOthman

7 comments: