Monday, February 27, 2012

Ku sangka bagus tapi haprak~boikot hang!

Assalamualaikum~ 
jawab tau..tak jawab dosa..~
dah lama tak update .nak update kadang2 tak sempat sampaikan blog ni dah bagai penuh sawang dah aku tengok.
berusaha jugak nak update sampai bengkak pala ni haa..*okey aku tipu. :) 
tension gila masa dok buat benda lain keja dok pikiaq nak update ja tapi bila dah mengadap komputer ni otak blank... kirkk~ krikk
last2 aku update jugak.. 
 petang kemarin aku dangan family ada la pi tengok sepupu aku baru besalin.
dah lama dok men ngn baby kami balik . 
nak jadi jalan cerita kami singgah la carefore.
dengan perut lapaqnya kami singgah la solat maghrib dulu tumpang dah masuk waktu.
 dah solat2 habih semua adik beradik pi la  food court.
aku yang kempunan tomyam ni . teroih pi pesan tomyam kat satu kedai tu.
aku tunggu punya lama .bukan aku tak sabaq tapi memang lambat pown kedai tu hantaq.
kak abang aku semua dah makan dah ..aku melangut tengok depa makan.
dah la mai lambat pastu aku bau tomyam pown tak bau tomyam....
mood nak makan pown teroih lari..  
disebabkan aku punya la kelapaq aku makan jugak.. huaaa3
sedih gila.. dah la pedaih dia len macam ja.. 
tak pedaih macam tomyam.. 
AKU BOIKOT KEDAI TU ..nampak ja sedap tapi macam haprak!!
*gila lapaq masa makan tu. 

ingat tau tuan kedai ~sekali lagi aku ulang.. aku tarak mau pi kedai hang dah!!
menyesai aku.. 

by: Syafiqah Othman

16 comments:

  1. muka ko cm terpaksa je nak telan tomyam tu.. hahaha

    ReplyDelete
  2. taufiq .. memmg pown dah la lapaq tgok2 tak sedap pulak tu.. terpaksa makn coz lapaq gillaaaa..

    ReplyDelete
  3. alin.. tu la..kalau dah kenyang tak pandang dah tomyam tu..menyesai..

    ReplyDelete
  4. hahaha kesian dia. takpe takpe. nanti kita karate dia hahaha :D. btw awak cantik ^^

    ReplyDelete
  5. df ni besa je la. .. :p elok2 kita nk karate dia dah krate kita dulu kot.haha..

    ReplyDelete
  6. muka penuh selera jer..tu xtahan tu..hahahaha..

    ReplyDelete
  7. faiz : mana ada selera..tu muka terpaksa kot..lapaq punya pasai makan ja apa depan mata..

    ReplyDelete
  8. haha . sabar jela sys .
    org tu tak pandai masak , tu yg lambat .
    dea tnye mak dea dulu resepi tomyam . haha :D

    ReplyDelete
  9. hehehe..boikot-II err fiza pernah jugak kena mcm nie..tunggu lama nk mati tapi mknan HAMPEH -.-’’ sabor jelah :))

    ReplyDelete
  10. kan2. skit hati kot~ sbaq ja mampu..dah janji x pi mkan kt situ dah, heheh :)

    ReplyDelete
  11. penat je tunggu..tapi takpa dah tau naa...nanti kalau hang singgah lagi toksah pi kdai tu lagi naa

    ReplyDelete
  12. tu la ..tarak mau pi dah.. nk tgok sebelah mata pown dah takmau~ kureng pnya mamak~

    ReplyDelete
  13. tu makan buat muka rela paksa hehe ;D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahhaha. terpaksa n kena relakan jugak! coz lapar.. :P

      Delete