Thursday, January 26, 2012

Seriously i love him~

Assalamualaikum.. :)
terasa lama tak update blog ie. 
sblom ni ada msalah skit takdak mood  nk update..bila dah update terasa semangat nak cerita pasal sorang ni..tuptuptuptup dengaq love him sapakah yang aku love tu ?haha.bajet je..
nak kata special?tak dak la spasial.. kawan2 besa cam tu la.. 
cool la dia tu first jumpa tah macam mna tah...
dah kawan lama dah tapi tak pernah la jumpa face to face ..
just penah mesej2 dalam tagged cam tu ja mesej fon takpenah jgak tau...
satu hari tu ,  Wonie~ bagi lagu ni...
 terus aku jatuh chinta sama diaa...
memeng best la lagu tu~ ..tiba2 je teringat dengan kawan aku hat tadi tu .. tau dak pasai pa?
coz muka depa nak sama .. memang serupa la aku tengok.. tak tau la aku salah tengok ka hapa.
hahahha...
okey hensom kan? memang hensom aku amik gambaq kat google ja.. :)..
nak tau nama laki tu apa? nama dia .. MITCHEL CAVE!!!!
okey serious aku love dia sekarang ni.. :)
balik ke kawan aku hat mula2 tu muka dia sama la.. 
hehehe2.. tu ja nak cerita ..
nak buh gambaq hat kawan aku tu takut sat gi dia marah pulak dok promot dia.. :)
okey tu ja~ papown thanx coz membaca.. lapas baca jangan lupa tingalkan jejak.
bila tingal jejak senang skit nak menjejak balik kan....
papai~ Assalamualikum~ 





By: Syafiqah Othman.

3 comments: