Saturday, January 28, 2012

miss u S.E.K.O.L.A.H~

Assalamualaikum~
makin lama dok rumah makin bosan kan? 
tiba2 ja teringat nak bilik sekolah~
memang dulu2 la kan adik2 (termasuk la aku) memang tak sabaq nak keluaq dari matri ..
 selalunya mesti aku cakap tak sabaq nak keluaq dari penjara~ 
 penjara???penjara??  sbab pa penjara? okey dulu2 an masa kat sekolah aku ni kira budak2 nakal la jugak.
tapi tak nakal sangat tau siap panggil sekolah aku tu penjara tau...
besa2 ja tu....
penuh la jugak ponteng ijtima'am(tazkirah mingguan camtu la)menyorok dalam loker.
tapi masa tu form 2 3 4 la..
mcm2 lagi yg aku pnuh buat tau.. panjat asrama pernah jugak.. lagi2 kalau aku tertinggal barang atas asrama....hhahhahaa..memng nak gelak la kalau ingat pasal tu
..lepas tu tak buat dah.. baik kan>???
hahahha..memeng anggap sekolah macam penjara masa tu..
nak buat tu tak boleh nak buat ni tak boleh keja nak berontak je..
selalu la mintak mak pindah sekolah..
takmau dah sekolah kat perlis tapi mak and ayah apa ja riak depa??
*mak cakpa tanya ayah .. *ayah pulak buat muka dah.. tau la makna dia apa .......
selalu sangat mintak pindah tapi dok tak boleh2 ..
sampai la form 5.. masa form 5 memang syok la nak keluaq dari *penjara tu..
tapi sedih la bila keluaq ja mesti tak boleh dah jumpa kawan2 .. mau tak boleh jumpa dah..
yang nu dok selatan yang ni dok utara yang nu dok seberang yang ni dok pulau..
tapi bila keluaq ja rasa rindu nk balik penjara tu...
sebab pa??rindu kawan2 kot.. :)
susah nk cari kawan2 macam depa..
sedih sama2 gembira sama2.
tak boleh lupa depa semua.. :) tak boleh lupa jugak dengan baju skolah.
rindu sangat dengan baju sekolah!!!

okey .. ni first doodle aku tau..buruk? memang buruk!

boleh dak aku nak pi kenduri pakai baju sekolah????hurm..

By:Syafiqah Othman

2 comments:

  1. Haha! Fiy dulu pun boring hari2 kene pakai baju sekolah je,tapi sekarang rindu plak nak pakai,hee..

    ReplyDelete
  2. tu la kan.. rindu kawan2 jgak.. :(

    ReplyDelete