Wednesday, December 22, 2010

jalan2 pusing2!!

Assalamualaikum..
satu hari aku pusing penang sampai aku pening..
best tau ..aku orang penang pown tak pernah pusing satu penang..
hampa pecaya dak??
hari ni baru aku nak pi keluaq makan angin kat penang..
tadi nak pi bukit bendera tengok-tengok depa dok buat yang baru apa aku tak tau tapi depa kata bulan tiga baru nak mula operasi depa....(sebenaq nya aku tak paham sangat)
aku ikut ja abang aku dengan kak Yon..
last2 tak pi jugak aku bukit bendera..baru semangat nak pi tengok-tengok tak boleh..
Gerammm gak!!
gambaq hat atas nih..masa aku p makan kat pantai
gambaq ni masa kat masjid..


singgah sat kat masjid ..nak solat..
aku , kak Yon dengan  kak Timah(kawan kak Yon)

masih dekat masjid lagi..
lepas pi masjid pi  1st Avenue.. baru bukak..
dia dok sebelah Prangi Mall ja..kira dok tepi Komtaq la..
1st Avenue dia pown ada link nak pi Prangi Mall macam Prangi Mall nak pi Komtaq la..


Rotiboy sedap gila-gila...
abang aku belanja..
kami dua ja makan yang lain tak mau...



dia lapaq walaupun dah makan..hahaha..
sentiasa lapaq!!

 kat atas jambatan nak pi komtaq..
gmbaq hitam saja bagi hitam..
lawakan perempuan dalam gambaq tuh..
heheheheh..
gambaq ni masa baru habih makan dekat Hameediyah..
orang penang mesti tau kedai tu...
nasik kandaq kat kedai dia punya la sedap!! pedaih gila2 !!
tu dia kedai dia....


masa ni nak balek dah...


masa ni atas ferry..saja syok nek ferry..
cuba tengok sapa laki belah aku?
dia saja nak masok sekali...aku tau!!
hahahha..
kesian kat dia tak pasai-pasai aku tuduh macam tu..hahha
dah ..abih dah cerita...
tak dak pa dah..
lepas baca follow tau..
papai yaaa...
hahahha
Assalamualaikum...
SAYA SAYANG HAMPA!

 by:syafiqahothman

1 comment:

  1. hello there, we are from the 7th.

    personally invite you to join our contest.Have a look and we need another 30 contestant then we going to increase the prize! so you got the chances to win!

    Happy muffin, and do join us! :)

    With love,
    www.t7th.blogspot.com
    -The 7th-

    ReplyDelete