Sunday, December 12, 2010

batu ferringhi terbaik ar!!


BANGLO SUK JAKSA 




tau tak pa yang best kali ni??!!
aku baru balik pi bercuti ni..hahha
best ooo.. best dya tak leh nak ungkap .ceehhhh..
hhaha..
dah la ..aku tak mau cakap banyak2 aku nak buh gambaq jaa..



aku dok cari  cik remeh.. (remeh tu siput yang kecik2 tu)
cuba tengok aku pegang pa !! sbelah pgang sudu sblah lagi remeh..

gambaq masa dok mandi pantai batu fringgi..
tau dak batu tu punya la tajam .. 
kalau tengok betoi2 batu tu punya la bergerutu..
da siput dok timbui2 kat batu ..pijak buleh bedarah kaki..
habih kaki kami bedarah...hampa tau dak!!


gambaq bawah ni masa aku pi nite market..
barang mahai2 kot..
tau dak awt mahai ??!! 
sbab omputih punya rmai dok beli tu depa up harga pnya mahai..
aku pi sana dok begambaq ja ..

dok tangkap gambaq kat restoren kapai..
makanan kat situ punya mahai..


 cuba teka beg ni berapa??tak salah aku la kan dalam harga  RM 500.00
gila an ..kalau harga kat lain tempat tak la harga macam tu
 gambaq masa malam2..
dok lepak2 tepi pantai ..sejuk la jugak..

 saja2 begambaq depan tu..

banyak jual barang2 hiasan ja...
kami p tak beli papown..

budak ni anak sepupu aku punya anak..
 nama dia Omar Mokhtar.
cempoi tak nama dia..
sekali tu ada aku kena jaga dia..
aku dukung dia sampai tangan lenguh !!mau lenguh tangan berat dia 9.kg..??
 baru 9 bulan berat dia perghhh!!...lenguh gila2..
hahahha..jahat aku mengutuk dia.(tak bek nohh)
mau ayah dya baca nih ..mampoih aku ..
hahahha..

dah takdak pa dah nak sembang2 ...
k lah...aku juz nak gtau... 
aku sayang kat hang gila2..!!
(kat orang yang baca ni ja)
hehehe3..


by:syafiqah othman

No comments:

Post a Comment