Monday, December 27, 2010

pi jauh2 nuuu!!!

Assalamualaikum..

Pi la hang jeuh2 oih!!...
aku tak mau dah dok tengok ang tiap2 hari..
aku rimaih kerja satu haprak pa aku tak bulih nak buat bila dok hadap hang tuu!!
sekarang ni aku halau hang pi jeuh2!!biaq padan muka hang !! biaq padan dengan muka aku jugak!!
dua dua tarak dapat pa.!! tapi demi kebaikkan aku , aku lepaihkan pesbok jeuh2!!
aku buat bagi dia beku sat!! deaktif ja pown..hahahaha.
tak sampai hati sayang nak delete dia...
sedih la pulak bila dah deaktif pecbok.
nak mein ngan kawan pown dah tak bulih
(cehh..mcm tak buleh nak bagi aktif balik pesbok tuu)
semua nih atas pemintaan kak2 aku la.
depa kata kalau nak berjaya kena korban semua tu tak payah dok mein2 lagi..
depa suruh aku delete pesbok(kira dah delete dah la tu)
satu gi  ja aku tak bulih nak buat
depa suruh aku buang henpon
(bukan buang tapi tak payah dok off la maksud depa)
buat masa ni tak bulih lagi nak buang henpon tu..
takpa2! neik sekolah nih aku dah mula tak pegang henpon tu dah!
hahahahha..
aku takut cakap lebat ja nih!!..
insyaAllah la..
blog ni pown tak tau nak biaq dia bersawang sat ka dak ..
lepaih SPM mula balik kot pesbok tuh..
kita merancang Allah tentukan..hehehehe3..
tera baru dua hari dah *panas punggung* tak mein pesbok..
tak tau la macam mana kalau sampai seteun!
hahahah..takpa2 aku boleh punya! malaysia boleh jugak!(tiba2 masuk malaysia boleh)
rabbitemoticonhahahah....malaysia lawan indon last 3-0..
okey la tu.. menang jugak akhirnya Malayasia ku!! hehhehe
dah rasa ngantok dah.. nak pi tidoq nih..
ngantok sangat2 dah(buat terok)..
babai sumaa! jumpa lagi noh..
nanti aku tulih entry baru (macam orang nak baca sangat entry dia tu)
heheh3...
takat tu ja kot..
Assalamualaikum!!
(aku sayang hampa)

by:syafiqah othman

No comments:

Post a Comment