Tuesday, December 14, 2010

berpinaq putaq pala aku.. @_@

hari ni p tution lagi...
pi belajaq hari ni tak berapa paham sangat macam selalu ..
tadi masa kat tution pala rasa sakit gila..
tiba2 ja sakit..cikgu tu siap tnya lagi..
"syafiqah ok ka??macam x sihat ja"
aku dengan bangganya cakap..
"saya ok ja cikgu sihat2 ja"
dalam hati arghhh!! rugi plak x gitau tadi..
terpaksa la aku tahan jugak sakit pala 2..
dalam dok sakit tu aku saha bersengkang mata besaq2 bagi paham..
takut tak paham pa ..rugi pulak kalau tak paham satu patah pown...
last2..sampai balik jugak la aku tahan sakit pala..
tak tau sebab pa sakit..
dengan chapter yang aku belajaq susah plak..
lagi berpitaq putaq otak aku..
balik2 tadi terus tdoq ..caya ar!!.
pas ni nak sambung belajaq..hah!! pnat gak asyik blajaq3..
tapi tak pa ..berusaha sat ! nanti dapat hasil dia..
cehhh!!hasil macam tanam padi la pulak...hahahahah3
aku kadang2 tu hangat2 taik ayam ja..
sat aku buat sat tak buat..huh...
doa2 la aku rajin2 belajaq..belajaq smpai pandai2 nuhh!!
hahahhahah..dah la ..tak mau tulih lama2..
sekarang nih..main tenet satu jam ja ..tak leh lebih2..
hahahhaha...
okey lah...dah taktau nak tulih pa lagi...
semoga maju jaya semua!!



ada orang kata kita tak leh study hard ..
tapi kata kena study smart betoi tak?!
hahhaha.. k lah...papai semua..
last gambaq..hampa tau dak taeyang bagi aku hadiah befday ..lalalal~
siap post lagi sampai depan rumah...hehehe3.


 
by:syafiqah othman

2 comments:

  1. Salam Syasya,

    betul lah tu. Study Smart. Good luck dr aunty.

    nanti nak p Penang lah.

    ReplyDelete
  2. aunty doakan utk syasya ya..
    aunty mai penang mai la rumah syasya..
    :)

    ReplyDelete