Monday, December 06, 2010

4 jam seharii...

tak tau la nak mula cerita macam mana..
hm..tau tak sekarang ni tiap2 hari aku pi tuition..
macam2 aku blajaq..cehh..blajaq math ja pown..
tiap2 hari Isnin to jumaat..
dah ar 4 jam...haaa..cekang mata dok tengok  math ja ..
papown TERBAIKK ARR cg yang ajaq 2..
Alhamdulillah la paham..
tuition yang aku pi ni dya campoq dari dajah2 pnya budak smpai tingkatan punya budak..
kalau kat situ kira aku la paling besaq ..ala yang umoq sebaya pown dua orang ja..
aku, and Syamila tapi tiba2 pagi tadi Aniq mai sekali ..
kira tiga orang la kami ..
selalu tuition mula pukui 8 pagi..tapi disebabkan tuition tu jaoh aku kna la p awai ..
betolak dari rumah pukui 7.30..macam p sekolah jugak..
pas2 balik pulak pukui 12...
sampai rumah dah pukui 12.30..
sampai rumah letih gila...teroih pi tidoq..
gila kan aku tiap2 hari balik teroih tidoq...hahhaha..
mamang penat belajaq 4 jam punya pasai...
(anak orang len blajaq lagi lama tak letih macam tu)
aku ja kot macam tu..hahah...
tak sabaq tunggu sembilan hari bulan ni....
tau dak pasai pa yang tak sabaq sangat??
sebab aku nak pi bercuti.. kat Penang ja pown..
tp yang tak sabaq lagi..
aku pi sana ramai2 nngan kaum kerabat semua..
besss gilaaaa...
dah lama tak berkumpul ramai2 macam tu...( mintak2 jadi pi)
dah la pi tidoq sana..hhahahha
tak sabaq sangat2...
pi tiga hari...
nanti lepas balik aku uplod gambaq2 dalam blog ni..
mesty hampa jeles..(bajet sorang2 ja ni)
nak tau dak..KMK pown ada masa tu..
aku takut kena pi KMK..
tau dak KMK tu pa dya..
KMK tu kem minda kretif...
aku takut ayah aku suruh pi jugak..
aku tak mau pi...
kalau tak kem 2 untuk org2 luaq(taktau nak cakpa macam mana)
tiba2 orang luaq tak ramai..
dapa buat terbuka pulak..
masalahnyaa..
ayah aku mana tau lagi pasai yang terbuka..
aku takut sangat2..
ti kena pi jugak kem tu..
tak pasai2 aku tak leh pi BATU FERINGGI
 ( tak reti eja feringgi 2) tak tau betol ke tak.. 
hampa jangan dok bagi tau ayah aku plak..hehhe..(Bajet sangat nih)
hahahah..
ok la...aku dah tak tau nak cakap apa...
mati akai dah(mti la sangat)hahha..
last kata...aku sayanggggggggg kat yang baca niiiii!!!
Asalamualaikummmm!!!!




 

by:syafiqah othman

2 comments:

  1. okey la hang 4jam je. aku 8jam sehari terus. tekeluar bijik mata.

    ReplyDelete