Wednesday, November 24, 2010

kemarin dan mengimbas kembali!

jumpy hello
kemarin aku p perlih .
aku p perlih sebab p amik barang yang hari tu aku tinggal..
banyak gila barang aku kat sana ..
patut nya hari tu dah bawak balik baju2 semua yang kat sana tapi ari tu kan aku kena balik nek bus sebab perlih banjir..(ayah aku tak leh nak p amik nek keta ari 2)
lagi pown ayah aku ada cakap " nanti kita p amik barang tu. adik balik ja dengan bus dulu"
aku dengar ayah aku cakap macam tu aku apa lagi ..
balik rumah sehelai sepinggang ja hari2 ..hahhahah
tu yang kena p amik barang2 kat sana kemarin..
Kemarin betolak p sana punya awai..( awai la sangat dalam pukui 9 lebih kot)
pas 2 sampai dalam pukui 12..
elok2 sampai tu ayah aku p pejabat dulu ..
pi urus apa yang patut. termasok la bayaq yuran sekali.
dah ayah aku lambat sangat dok berurusan ngan pejabat .
aku pi jalan kaki balik asrama..
dah sampai asrama aku p cari barang2 aku sebab tak dan nk kemas ari 2( balik secara tak rancang tegok2 warden suruh nek bus terus)..
alhamdulillah ada kawan2 yang baik sangat hati depa iaitu
  1. arifah(iefa)
  2. areej athirah(areej)
  3. afiqah amani(fqah money)
  4. n yang las ni KAK FASIHAH( dia pown bek jgak sebab tolong) 
baik kan depa semua tolong aku.heheh
aku doa semoga depa semua bejaya termasuk kak FASIHAH bejaya dalam SPM ... dapat result gempak!!
huhuh..
elok2 dah jumpa tempat depa letak barang aku..
aku pown mula menganggkut barang2 masuk keta..
penat gila..barang banyak sangat2.. 
yang leganya semua barang2 aku dalam keadaan baik..
heheheh3..
masa tu jugak mak ayah aku dok sembang dengan sepupu aku (kak Amy)
dya SPM jgak ..
pas2 dah abis bagi kata2 semangat buat kak Amy..
kami pown bertolak balik PENANG..

sampai penang dalam pukui 4 lebih pas2 teroih p supermarket.
pi beli barang2 rumah..
dah beli2 tu , teros balik rumah..
sampai rumah pukui 6 ..


tadi dok cari2 gambaq sekolah..
tiba2 jumpa satu gambaq ni ...
sedih sangat bila tegok gambaq ni...
ni gambaq almarhum USTAZ DAHLAN MUHAMMAD ZAIN
(MUDIR MATRI) 

gambaq ni masa tak sakit lagi..masih kuat..


sedih tegok gambaq ni..masa tu tak berapa sihat dah..beza kan??
ramaikan org (gambaq ni kat MATRI  masa ustz Dahlan meninggal)
AL-FATIHAH ~~

hm..tak dak pa dah yang nak cerita...
babai sumaaaaaa!!.....
by:syasya oth

No comments:

Post a Comment