Saturday, November 06, 2010

C u T i ♥ a W a I ♥!!!

hoo...aku x jdi blek minggu depan la... macam tak percaya aku dah sampai rumah sekarang...Smiley-Shock.gif Ahhhhhhhhhh image by Npingree HAHAHA..best gak nih.. tp..sedih la.... macam2 rancangan aku n
kawan2 nak buat sebelum balik
 ( minggu depan la kira) tak jadi..
jamuan kelas pown tak sempat nk buat ....x best2... 
xdak gambaq kelas taun ni ..  huh!  satu lagi yang aku nak sangat buat minggu depan ialah... bergambaq ngan bapak angkat   (PkLh)  (budak2 daging tau kot spa )
75.gif kawaii emoticons image by PixKaruumi
 huhuhhuh.. sedih gila.... macam mna sekarang !!!
mna smpat dah nak amik gambaq sama2... tak pa la....papown aku nak cakap aku sayang PkLh!! gagaggaa...
tak tau la nak buat pa dengan cuti yang begitu lama ni.. ..
tuptuptup...tahun depan dah SPM....mampoih ar nak jawab pa taktau...
hm...klah...nak p buat keja skit...

                                                                                                                                   by:syasya oth

No comments:

Post a Comment