Wednesday, November 10, 2010

aku rindu kat hampa!!♥

(Dengan ini syafiqah othman mengaku bahawa beliau sangat merindui kawan2 nya..)
ermm....aku nak cakap nih weh...
aku rndu gila kat ampa...
aku tau kita baru blek ..tp pi aku rindu kat hmpa suma..
aku tak tau nak cakap macam mana dah ni..
aku takut selama ni aku tak jadi kawan yang baik untuk hampa...
aku mintak maaf sangat..
okoe ngokoe songoet2 soboloem onoi okoei bonyeoik songoit2 dokoit coroita posoie kowoin2 lokioei okoe..
boroi okoei sodoiek sobonoie nyoe..
kowoen dongoe moroek bokoe boloih doibowe motoei pown...
(tak tau la aku tulis ni betoi ke tidak n x tau ampa pham ke tidak.. )
mulai sekarang aku tak nak dah da kaitan dengan depa nuh(geng2 gengster 2)hahahha
hampa tolong doa kat aku slalu ..
aku nak berubah.
best friend 4 eve aku(iefa comey)


banyak gila kot kenangan kita besama ...
semua 2 aku takkan lupa punya...
aku rindu jugak kat kawan2 aku yang pindah ..
rindu gila..
kalau tak depa nak p ma3 minggu ni ..
tapi dah sekolah cuti awai tak jadi la..
hm..tak pa la nak buat cam mana..
papown ...
Aku Rindu Gila-Gila Kat Kawan Aku!!
tak lupa jugak kat laki atas ni.....heheheh
kat dia pown aku rindu jugak ....  '



by:syasya oth

2 comments: