Tuesday, November 16, 2010

ABANG!!!!! balik la raya aji niii!!!!!

Rindu gila kt abg aku. lama kot dia tak balik(lama ar sgt)..ingat ka dia nak balik raya ni..
tengok2 mana balik....
abih 2 raya aji macam mana??
tak balik ka??awat tak balik??
apa ni??!!!..BALIK LAAA!!..ishhhhh...
tak bes la macam ni..raya balik ar..dok melangut kat U tu wat pa??
geram gila..bulih dia cakap nak balik 30 ari bulan..
wat pa??!!bek tak yah balik ar..dok sna nuu...
raya aji dah lepas tak dak maknanya!!.
senang cita abang ,ang tak yah balik laaa...
dok sana puaih2..
dah la tak mau dok beletiaq dah bukan bulih dia p beli tiket len..



Gambaq bawah ni masa tu saja2 abang aku ajak begambaq kononnya semangat sangat la nak p
berjuang kat palestin ngan abang aku nak p lawan2 ngan israil 2.
pada hal aku pegang pestol paint ball pown tak betoi n dok teketaq2 lagi nak gatai dah p lawan. sat g mau kena serang tak leh nak gerak tros  -yang laki 2(abang aku)


gambaq bawah ni pulak dia cakap "adik aku macam hero nak p perang dak".. 
dia mula ar dok wat perasan tahap gabeng dia 2..


gambaq bawah ni pulak dia cakap..
"adik meh ang pulak dok situ,ang wat cam ganas sikit baru buleh jadi nak macam nak p lawan"
aku pown (terkemut2) p la interprem kat situ..

teringat lagi keja gila 2..22 dok wat bes..
kakak2 yang len 2( dah la aku n abang da mintak tolong amik gambaq depa tak mau tolong)
 buleh dapa kata "kami tak mau subahat dengan hampa 2" geram gila dengaq cam 2..
las2 tu alhamdulillah ada bantuan kaki kemra 2 (kami set masa bagi dia tangkap sndiri )
hehehe2..bes oooo(tak bes tera mana sangat pown )

tanpa buang masa tidoq aku lagi..
aku nak cakap yang 2 ja kot ....
sekarang dah pukui 5.70 pgi dah( teringat da org 2 pesan jgan tidoq lambat,tp terlajak dah ni)hehehe3
klah nak p tidoq sat... tidoq sat pown jadi la..
babai sumaaaa!!!


by:syasya othman

2 comments: