Friday, September 17, 2010

Nak blek ma3 dah raya lom puas!!^^


R A Y A ( 2 0 1 0)

Raya tahun ni duit raya skit gila..
Tahun ni jugak aku paling malas nk kira duit raya..
duit raya pown sikit nak kalut kira ... tp biaq ar..
malas dah nk pikiq pasai duit tu....
majok ar dgn duit 2.
lupakan ar pasai duit 2 ..
jom aku tnjuk gmbaq2 nk!! x larat nak cta la...gambaq ni kami amik time dok siap2 nak keluaq p rmah tok..siap punya dok siap tengok mak ayah aku tak jadi nak kuaq..depa kata bek kluaq lepas solat jumaat ... kami semua pown pa lagi ..p la mkan dulu kat dapoq....hm..tu 2 org kak2 aku...sebanaqnya da sorg lagi tp dya dok buat pa tah x dan nk pngil dya .huhuuhu.
gambaq ni pulak kat rumah makcik : masa 2 semua dok ralet sembang ...masa ni memang bes sgt2 ..semua dok bwak kuaq crita macam2...lepas dok mkan2 tu kami semua bergambaq time 2 ar pling bes. macam2 karenah ada..(tapi aku malas nk uplod la gmbaq2 tu..) nk tgok !!tgok la kt fb aku..gambaq ni time raya yang ke 3 kot...masa benti keta kat masjid nak solat asar ..sebelom solat dan lagi amik gmbq... lepas solat 2 aku p umah tok su blah ayah...bes jugakgambaq ni pulak aku kat rumah tok su aku dah..bru smpai masa ni..yg si kecik 2 sepupu aku..masa ni aku boring sgt!! ( aku tak tau nk sembang ngan org tua cm na)tiba2 aku 6pak kat situ da kiub..men la sat..cuba tangok budak 2 pegang apa?..aku pown tak tau.. :)


Gambaq ni pulak masa malam tu..kami p beraya kat rumah makngah hanim..dya sepupu mak aku...malam 2 kalau tak nak p 1 famly tba2 semua dah malas ..tinggal la aku ,abg aku n kak nah aku..las2 wat rncang dengan sepupu aku iaitu SYAHIRAH & SARAH...
kalau tak depa nak p naik moto. dan kami naik keta ..pikiq2 blek bek kami amik depa kat rumah depa...pas dah amik depa kami pown p la rumah 2..syok jgak ..biskut dya tu dya bnyak gla2 la...almaklum la..dya ni wat peniagaan juai biskut rya..las2 blek rumah dlam pukui 10 setengah kot..hehehe..tak ingt dah la..hm tak larat dah nak tulih+uplod gmbaq ...nanti bla2 aku smbung lain..hehhe
bubye kat sini ja kot..

by:syasya oth

No comments:

Post a Comment